REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
MEBLE MATEUSZ PANICZ
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Sklep internetowy MEBLE Mateusz Panicz, dostępny pod adresem www.meblepanicz.pl, prowadzony przez Mateusza Panicza wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wołczyńska 5 46-250 Szymonków, NIP 7511780907 , REGON 383038514, adres poczty elektronicznej: biuro@meblepanicz.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 725 145 311.
1.2. Regulamin określa zasady korzystania z sklepu oraz prawa i obowiązki zarówno Kupującego, jak i Sprzedającego.
1.3. Kupujący dokonując zakupu akceptuje postanowienia regulaminu.
1.4. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca. Informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych oraz zasady postępowania z plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności.
1.5. Sprzedawca jest płatnikiem VAT i do każdej transakcji sprzedaży produktu wystawia dokument sprzedaży.
1.6. Podane wymiary na stronie mogą się różnić od rzeczywistych +/- 5 cm.
1.7. Zdjęcia produktów zamieszczone na stronie internetowej mają charakter poglądowy i mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu produktów.
1.8. Kolory tkanin prezentowanych w konfiguratorze mogą różnić się od rzeczywistego wyglądu. Różnice te mogą wynikać z ustawień wyświetlacza.
2. DEFINICJE
2.1. Kupujący – osoba fizyczna dokonująca zakupu w sklepie.
2.2. Sprzedający – MEBLE Mateusz Panicz.
2.3. Produkt – towar oferowany w Sklepie, który jest produkowany na zamówienie Klienta.
2.4. Wysyłka w ciągu … dni – Jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem
dni ustawowo wolnych. Obejmuje czas produkcji nie wlicza się w to czas dostawy.
2.5. Zamówienie – Oświadczenie złożone elektronicznie o chęci zawarcia umowy.
2.6. Regulamin – Niniejszy regulamin.
2.7. Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę.
3. OFERTA I ZAMÓWIENIA
3.1. Oferta sklepu jest aktualna do wyczerpania zapasów.
3.2. Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu 24 godziny na dobę.
3.3. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia.
4. CENY
4.1. Ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
4.2. Koszty dostawy są podawane oddzielnie podczas składania zamówienia.
5. PŁATNOŚCI
5.1. Kupujący ma do wyboru różne metody płatności, w tym przelew bankowy, płatności online oraz płatność pobraniową.
5.2. Płatność musi zostać dokonana nie później niż w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
5.3. Przy wyborze płatności pobraniowej towar wydawany jest po dokonaniu płatności kurierowi.
5.4. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie anulowane bez informowania kupującego.
5.5. Opcja rat 0% przysługuje dla zamówień, których wartość nie przekracza 2000 zł.
6. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
6.1. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 21 dni roboczych, w zależności od dostępności towaru.
6.2. Do czasu realizacji nie wlicza się czas dostawy
6.3. O statusie zamówienia Kupujący informowany jest drogą mailową.
6.4. Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku braku dostępności surowców do produkcji.
7. DOSTAWA
7.1. Towar dostarczany jest pod adres wskazany przez Kupującego.
7.2. Dostawa zamówionych produktów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
7.3. W przypadku podania nieprawidłowego adresu bądź nieodebrania przesyłki powtórna próba doręczenia odbywa się za dopłatą.
7.4. Usługa dostawy obejmuje jedynie ściągnięcie zamówienia na poziom gruntu.
8. REKLAMACJE I ZWROTY
8.1. Kupujący ma prawo do reklamacji towaru w przypadku stwierdzenia jego wad.
8.2. Przy odbiorze przesyłki z zamówionymi produktami KLIENT zobowiązany jest w obecności kuriera sprawdzić opakowanie wyrobu pod względem braku uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół reklamacyjny z kurierem oraz skontaktować się ze Sprzedawcą.
8.3. Reklamację należy zgłaszać na adres e-mail: reklamacje@meblepanicz.pl wraz z opisem wad towaru oraz dowodem zakupu.
8.4. Produkt produkowany na zamówienie nie podlega zwrotowi z tytułu odstąpienia od umowy.
9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
9.1. Administratorem danych osobowych Kupujących jest MEBLE Mateusz Panicz.
9.2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa i polityką prywatności sklepu.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1 Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
10.2. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie sklepu.
10.3. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po opublikowaniu na stronie sklepu.
Data ostatniej aktualizacji: 10.04.2025r.